Představení projektu
Dárek jako vyšitý je portfoliový web vyšívací společnosti, který má za úkol přilákat nové zákazníky nebo umožnit stávajícím zákazníkům, aby měli snadnou možnost předat doporučení dalším zájemcům o výšivky. Společnost prošla v minulosti rebrandingem, který je pozicován do jednoduchého minimalistického designu, kterému starý web neodpovídal. Za tímto účelem jsme byli osloveni, abychom společnosti pomohli lépe vystihovat jejich novou identitu.
O klientovi
Firma se zabývá vyšíváním a šitím od roku 2003. Spolupracujeme se zákazníky a vytváří pro ně originální dárky s cílem přinést radost. Kvalitu výšivek zaručují špičkové počítačem řízené stroje značky Tajima a individuální přístup ke každé zakázce.
Konzultace a příprava návrhů
V rámci přípravy webu jsme za průběžné komunikace a úprav při prototypování návrhu vytvořili nástin současného designu. Z něj jsme poté vycházeli a následně už podle změn reflektovali přímo na webových stránkách.